Voorwaarden

Algemene informatie

Oak Hair (Holmegruppen ApS)
Gejlhavegård 3
6000 Kolding

CVR nr.: 33377002
Telefoon: 20 15 45 60
E-mail: info@oakhair.com

Betaling

Oak Hair (Holmegruppen ApS) accepteert betalingen met VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, MobilePay, Bankoverschrijving, Paylater. De betaling wordt pas van uw rekening afgeschreven als het artikel verzonden is. Alle bedragen zijn in DKK. Deense kronen en incl. BTW.

VERZENDING

Oak Hair (Holmegruppen ApS) streeft ernaar bestellingen die voor 17:00 uur binnen zijn dezelfde dag te verzenden, bestellingen daarna worden de volgende werkdag verzonden.

Wij verzenden naar heel Denemarken. Verzendingsprijzen vanaf 49 kr. Goederen worden geleverd op het afleveradres dat bij de bestelling is opgegeven, tenzij anders is overeengekomen.
Wij leveren niet aan het buitenland (inclusief de Faeröer Eilanden en Groenland). Uw goederen kunnen worden verzonden door PostNord.

AANWIJZING: Indien er geen plaats is op het afleverpunt, zal uw pakket worden verplaatst naar het dichtstbijzijnde afleverpunt, waarvan u op de hoogte wordt gebracht. Neem contact op met de klantenservice als u problemen ondervindt.
De goederen worden elke weekdag bezorgd. Uw artikel wordt 1-3 werkdagen na bestelling bezorgd.
Voor bepaalde artikelen gelden speciale leveringsvoorwaarden. Deze voorwaarden zullen specifiek worden vermeld voorafgaand aan de aankoop van deze goederen.

RECHT VAN KLACHT

Er geldt een garantie van 2 jaar volgens het kooprecht. Onze garantie is van toepassing op materiaal- en/of fabricagefouten. U kunt het artikel laten repareren, omruilen, uw geld terug of een prijsvermindering krijgen, afhankelijk van de specifieke situatie. De klacht is niet van toepassing op defecten of schade veroorzaakt door onjuiste behandeling van het product/de dienst. U moet klagen binnen een “redelijke termijn” nadat u het gebrek hebt ontdekt. Oak Hair (Holmegruppen ApS) zal de kosten van retourzending voor een redelijk deel vergoeden.

Lees meer over uw recht om te klagen op de website van de Mededingings- en Consumentenautoriteit.

Voor retourzendingen, klachten en gebruikmaking van het herroepingsrecht moeten de goederen worden gezonden naar:
Oak Hair (Holmegruppen ApS)
Gejlhavegård3
6000 Kolding
Wij accepteren geen zendingen onder rembours.

REFUSAL

In geval van terugbetaling graag bankgegevens vermelden in de vorm van reg.nr. en rekeningnr. zodat het overeengekomen bedrag kan worden overgemaakt. De informatie kan zonder risico per e-mail of op een andere elektronische manier worden verstrekt, aangezien het geen gevoelige informatie betreft en deze alleen zal worden gebruikt voor onze uitvoering van de terugbetaling.

RETOUREN

Er geldt een volledig retourbeleid van 60 dagen voor goederen die zijn gekocht in onze webwinkel.
De periode gaat in op de dag;

– Waar u de bestelling ontvangt.
– Het laatste artikel in fysiek bezit ontvangt, in geval van een overeenkomst voor meerdere verschillende artikelen, die in één bestelling zijn besteld, maar afzonderlijk of in meerdere partijen worden geleverd.
– De laatste partij of het laatste onderdeel in fysiek bezit ontvangt, in geval van een overeenkomst voor de levering van goederen die uit meerdere partijen/onderdelen bestaan.
– Het eerste artikel in fysiek bezit in geval van regelmatige levering van goederen over een bepaalde periode.
Retourneerkosten zijn voor uw eigen rekening.
Onnulering dient binnen 14 dagen na aankoop aan ons te worden gemeld en vanaf de annulering dient u de zending binnen 14 dagen te retourneren. De melding dient per e-mail te worden gedaan aan info@oakhair.com. In de melding dient u duidelijk aan te geven dat u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht. Als u de goederen aan ons wilt retourneren, vult u het bijgevoegde retourformulier in en stuurt u de goederen naar:
Oak Hair (Holmegruppen ApS)
Gejlhavegård3
6000 Kolding

U kunt de overeenkomst niet herroepen door eenvoudigweg te weigeren de goederen in ontvangst te nemen zonder duidelijke kennisgeving.

Goederen uitgesloten van het herroepingsrecht

De volgende soorten goederen vallen niet onder het herroepingsrecht:
– Goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd of duidelijk gepersonaliseerd zijn.
– Verzegelde goederen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken
– Goederen die door hun aard bij levering onontwarbaar vermengd raken met andere goederen.
– Goederen waarvan de verzegeling is verbroken.
– Niet-financiële diensten, waarvan de levering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument en met de erkenning dat het herroepingsrecht eindigt zodra de dienst volledig is verricht.
– De levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd, wanneer de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument en erkenning dat hij daarmee zijn herroepingsrecht verliest
– Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van abonnementsovereenkomsten voor dergelijke publicaties.
– Overeenkomsten die worden gesloten op een openbare veiling.
– Goederen die snel bederven of verouderen.

RETOURNEREN

U dient uw bestelling zonder onnodige vertraging en binnen 14 dagen nadat u gebruik hebt gemaakt van uw herroepingsrecht te retourneren. De directe kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor uw rekening. Wanneer u retourneert, bent u er verantwoordelijk voor dat het artikel goed is verpakt. U dient een kopie van de orderbevestiging in het pakket mee te sturen. De verzending gaat sneller als u ook ons Annuleringsformulier invult en bijvoegt.
U draagt het risico van de goederen vanaf het moment van levering tot het moment dat wij ze terug ontvangen.
Wij accepteren geen pakketten die onder rembours worden verzonden.

TEGENWOORDIGHEID VAN GOEDEREN BIJ TERUGZENDING

U bent alleen aansprakelijk voor een waardevermindering van de goederen die is veroorzaakt door een behandeling die verder ging dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Met andere woorden, u kunt het artikel proberen alsof u het in een fysieke winkel probeert.

Als het artikel meer wordt uitgeprobeerd dan hierboven is beschreven, wordt het beschouwd als gebruikt. Dit betekent dat als u uw aankoop annuleert, u slechts een deel of niets van de aankoopprijs terugkrijgt, afhankelijk van de handelswaarde van de goederen op het moment van ontvangst – van de retourzending. Om een volledige terugbetaling te ontvangen, moet u het product testen zonder het daadwerkelijk te gebruiken.

terugbetaling

Als u spijt heeft van uw aankoop, krijgt u uiteraard het bedrag terug dat u aan ons heeft betaald.
In geval van waardevermindering waarvoor u verantwoordelijk bent, wordt dit in mindering gebracht op de aankoopprijs.
Bij uitoefening van het herroepingsrecht worden alle van u ontvangen betalingen, inclusief leveringskosten (exclusief extra kosten als gevolg van uw keuze voor een andere leveringswijze dan de door ons geboden goedkoopste standaardlevering), onverwijld en uiterlijk 14 dagen na de datum waarop wij bericht hebben ontvangen van uw besluit om gebruik te maken van het herroepingsrecht, terugbetaald. Terugbetalingen worden verricht met hetzelfde betaalmiddel als u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij u uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd.
Wij kunnen de terugbetaling achterhouden totdat wij de goederen hebben terugontvangen, tenzij u tegen die tijd een bewijs van terugzending hebt verstrekt.

Hoe een klacht indienen

Een klacht over een product of dienst kunt u indienen bij het Centrum voor Klachtenbehandeling, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
U kunt een klacht indienen bij het Centrum voor Klachtenbehandeling via het Klachtenportaal van het Huis van Afgevaardigden.
Link: Klachtenportaal Tweede Kamer

Als u als consument in een ander EU-land woont, kunt u uw klacht registreren op het online klachtenplatform van de EU-Commissie.
Het platform vindt u hier: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Als u hier een klacht indient, vermeld dan ons e-mailadres: info@oakhair.com